«Я НЕ ДОЗВОЛИВ ЗАБРАТИ В МЕНЕ МАЙБУТНЄ, МОЇ МРІЇ»

zbilsheno-2 (1)

Ми розпочинаємо анонсовану серію публікацій-знайомств з яскравими особистостями, які своїм прикладом підтверджують: пройти національний мультипредметний тест і отримати найвищий результат з усіх трьох предметів, — можливо. 

Хто вони? Якими вони себе бачать зараз і якими — у недалекому майбутньому? Як готувалися до НМТ і якими секретами володіють, щоб долати труднощі на шляху до успіху? 

Про це сьогодні дізнаємося від Владислава Кобильника.   

Наполегливий і впевнений у собі та своїх знаннях Владислав Кобильник, випускник Кам’янець-Подільського ліцею № 17 на Хмельниччині, розповів, що «навіть під час блекаутів продовжував навчатися, при свічках і ліхтарях, а досвід роботи онлайн, який здобув під час карантину, відіграв одну з ключових ролей у пристосуванні до нових реалій».

Іти в таких складних обставинах до поставленої мети йому допомагали передусім рідні, від яких завжди була беззастережна підтримка, за що він їм безмежно вдячний. А ще — взорування на великих людей, серед яких Владислав з особливим пієтетом говорить про Альберта Айнштайна. «Ця, без перебільшень, легендарна постать надихає мене й досі, — зазначає юнак. — Цитати з його робіт я вживаю всюди, а той факт, що він мав вплив не лише на фізичну та математичну спільноти, а й ставав джерелом натхнення для великих постатей у літературі (особливо для Франца Кафки), підтверджує давню грецьку мудрість, що розумна людина мусить бути розумною у всьому… Саме такої багатогранності, поєднаної з геніальністю, — зізнається Владислав. — я і бажаю досягти, для чого багато працюю». 

Готуючись до вступних іспитів, Владислав застосовував різні підходи залежно від предмета. З української мови ретельно опрацьовував завдання ЗНО минулих років, проходив тренувальні тести та консультувався зі своїм репетитором. Глибокому зануренню під час вивчення англійської мови сприяли не тільки заняття з репетитором, із яким почав займатися ще із 4 класу, а й перегляд фільмів мовою оригіналу, читання англомовної літератури (як технічної, так і художньої). А от з математикою в юнака особливі стосунки. Цей предмет був улюбленим у школі, а жага до знань лиш підсилила мотивацію зануритися в «царицю наук» під час підготовки до НМТ. Тож опрацьовуючи з репетитором різноманітні типи завдань з математики, Владислав зміг не просто «вивчити» математику, а зрозуміти її, усвідомити її значення в науковій спільноті. Так математика, за словами юнака, назавжди оселилася в його серці.

«Загалом усім, хто готується до НМТ / ЗНО, я б рекомендував не вчити предмети, а намагатися зрозуміти їх. Такий підхід є дуже ефективним і допомагає досягти максимального результату… Але моя найбільша порада майбутнім учасникам НМТ/ЗНО – це працювати не покладаючи рук, адже “плач нікому ще не дав свободи, а хто борець, той здобуває світ”». 

Зазираючи в недалеке майбутнє, юнак бачить себе «сформованим як ментально, так і соціально чоловіком, який займається своєю улюбленою справою, кохає, пише власну історію, бере активну участь у політичному та суспільному житті рідної держави».

Приклад Владислава Кобильника не тільки надихає, а й доводить просту істину: досягає той, хто наполегливо працює, і передусім над собою.

Стежте за новинами на нашому сайті, щоб не пропустити слушних порад від успішних 200-бальників.