З 1 до 8 серпня триватиме реєстрація на спеціально організовану сесію єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
Зареєструватися для участі в спецсесії можуть ті, хто зареєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не взяли в ній участі або бажають повторно пройти вступне випробування, а також ті, хто не зареєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Щоб успішно зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ, потенційним учасникам і учасницям варто врахувати таке.
1. Перш ніж здійснювати оплату за участь у спецсесії, необхідно звернутися до приймальної комісії одного із закладів вищої освіти.
Усі охочі взяти участь у спецсесії ЄВІ мають обов’язково звернутися до приймальної комісії закладу вищої освіти, щоб зареєструватися й отримати екзаменаційний листок. Працівники комісії нададуть консультацію та зареєструють вас очно (за умови вашої особистої присутності) або дистанційно. З алгоритмом дистанційної реєстрації можна ознайомитися у відповідному розділі. Під час реєстрації потенційні магістри та аспіранти мають указати населений пункт в Україні, у якому бажають пройти ЄВІ.
Важливо! До уваги вступників і вступниць, які цьогоріч уже брали участь в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але хочуть узяти ще й участь у спеціально організованій сесії ЄВІ. Вам також обов’язково потрібно звернутися до приймальної комісії, повторно зареєструватися й отримати новий екзаменаційний листок.
2. У приймальній комісії необхідно отримати екзаменаційний листок.
Після звернення до приймальної комісії за підсумками реєстрації вступники та вступниці отримують від працівника / працівниці приймальної комісії екзаменаційний листок.
Нагадуємо, що екзаменаційний листок ー це не лише обов’язковий для допуску до пункту тестування документ, а й документ, який засвідчує вашу участь у вступному випробуванні. Він знадобиться під час вступу до закладу освіти. Тож подбайте про його зберігання до та після участі в тестуванні.
Для зареєстрованих учасників і учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти буде створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Важливо! Радимо перевірити правильність оформлення екзаменаційного листка. У разі якщо на ньому немає фото чи підпису представника приймальної комісії — зверніться до приймальної комісії для усунення недоліків.
3. Після отримання екзаменаційного листка потрібно оплатити вартість послуги за участь у спецсесії ЄВІ
Разом з екзаменаційним листком працівник / працівниця приймальної комісії видає вступнику / вступниці пам’ятку, де зазначено всю важливу інформацію щодо здійснення оплати послуги, зокрема реквізити та способи здійснення платежу.
Для уникнення непорозумінь, пов’язаних із проведенням платежу, радимо скористатися спеціальним сервісом, розміщеним у «Кабінеті учасника вступних випробувань», адже цей спосіб є найбільш зручним і швидким ー зарахування коштів на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти відбувається автоматично й оперативно.
Водночас якщо ви вирішили оплатити вартість послуги за відповідними реквізитами у відділенні будь-якого банку України, зверніть увагу, що квитанція, яку отримаєте від працівника / працівниці приймальної комісії чи завантажите з кабінету є персональною, тож не передавайте її іншим вступникам та будьте дуже уважні під час уведення коду ЄДРПОУ та номера рахунку Українського центру оцінювання якості освіти, а також призначення платежу.
Зауважте, що в разі введення неповної або неправильної інформації платіж не надійде на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти, а отже, ви не зможете взяти участі в спецсесії. У такому разі кошти буде вам повернуто на підставі вашої заяви (докладніше про це читайте в Порядку здійснення розрахунків та умовах надання платних послуг з проведення спеціально організованої сесії єдиного вступного іспиту в 2025 році, розміщеному у вашому кабінеті).
Важливо! Сплатити за послугу потрібно до 13 серпня рівно 1176 грн (у цю вартість уже включено ПДВ).
4. Після здійснення оплати обов’язково потрібно відстежувати в кабінеті статус надходження коштів на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти
Здійснену вами оплату мають опрацювати в строк до трьох робочих днів з дня її надходження на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти. Як тільки ваш платіж буде опрацьовано — інформацію про це буде відображено у вашому кабінеті.
Якщо протягом трьох робочих днів після здійснення оплати інформацію про зарахування коштів не буде відображено в кабінеті, просимо звернутися до Українського центру оцінювання якості освіти для з’ясування причини, адже під час здійснення платежу ви могли не зазначити повністю вашого прізвища, імені та по батькові, номера екзаменаційного листка тощо, що не дає змоги ідентифікувати ваш платіж.
Важливо! Якщо оплату не буде здійснено (або здійснено не в повному обсязі)у встановлені терміни, отриманий вами під час реєстрації екзаменаційний листок буде вважатися недійсним, а реєстрацію буде скасовано.