«НАВЧАЛЬНІ ВТРАТИ: СУТНІСТЬ, ПРИЧИНИ, НАСЛІДКИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ»: АНАЛІТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ВІД ФАХІВЦІВ УЦОЯО

12-3

У світлі надзвичайної актуальності теми освітніх втрат в Україні, дослідники Українського центру оцінювання якості освіти підготували аналітичний матеріал, присвячений навчальній складовій цієї болючої проблеми.

Дослідження «Навчальні втрати: сутність, причини, наслідки та шляхи подолання» розповідає про те, у чому різниця між освітніми та навчальними втратами, висвітлює підходи до визначення навчальних втрат, а також пояснює, як вимірюють втрати в навчанні у світі та в Україні зосібна. Ця розвідка з-поміж іншого містить опис результатів численних досліджень щодо зазначених питань. У ній також  викладено погляди дослідників на те, як мінімізувати навчальні втрати в нашій країні на рівні загальної середньої освіти, спираючись, зокрема, на рекомендації міжнародних організацій та враховуючи при цьому специфіку української системи освіти. Крім цього, читачі дізнаються про таке: Докладніше