ІІ ЦИКЛ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: ПІЛОТНИЙ ЕТАП

2018 п’ятикласників із 41 закладу освіти візьмуть  участь у пілотному етапі ІІ циклу моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи». Учні виконуватимуть тестові завдання компетентнісного спрямування з читання й математики.

За результатами проведення пілотного етапу не передбачено визначення та оприлюднення будь-яких показників щодо окремого учня, закладу освіти чи регіону, однак отримані дані дозволять напрацювати якісний інструментарій для вимірювання читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.

Нагадаємо, що моніторингове дослідження, ініційоване Міністерством освіти і науки України у 2016 році, набуло статусу загальнодержавного (національного) й передбачає проведення щонайменше чотирьох циклів кожні два роки: у 2020, 2022 та 2024 роках.

За підсумками І циклу дослідження 2018 року було зібрано й проаналізовано значний обсяг інформації, яка може бути корисною не лише Міністерству освіти і науки України для прийняття обґрунтованих управлінських рішень на рівні держави, а й адміністрації закладів загальної середньої освіти для підвищення якості освітньої діяльності відповідних закладів, учителям початкових класів для вдосконалення практик викладання читання й математики і безперечно, батькам, діти яких здобувають освіту на початковому рівні освіти, для виваженого контролю якості освітніх послуг, які надає початкова школа їхнім дітям.

Основна аналітична, статистична, психометрична інформація за підсумками моніторингового дослідження 2018 року репрезентована у Звіті про результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».