В Українському та регіональних центрах оцінювання якості освіти розпочали розподіляти зареєстрованих учасників основної сесії НМТ між робочими місцями в тимчасових екзаменаційних центрах.
Загалом за підсумками основного періоду реєстрації, який тривав з 6 березня до 3 квітня, спеціальним реєстраційним сервісом Українського центру оцінювання якості освіти скористалися близько 320 тисяч осіб. З них більш ніж 312 тисяч отримали повідомлення про успішну реєстрацію і можливість сформувати сертифікат НМТ. Так, для участі в основній сесії НМТ 2025 року зареєструвалися 234 841 цьогорічних і 77 649 минулорічних випускників і випускниць. Серед них 292 419 виявили бажання проходити тестування в Україні, а 20 071 ー за кордоном. (більше…)
У третьому циклі загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти (ЗЗМЯПО-2024) уперше проведено оцінювання природничо-наукової компетентності четвертокласників і четвертокласниць.
Результати цього циклу, викладені в четвертому розділі звіту, мають установчий характер і надалі слугуватимуть точкою відліку для відстеження динаміки успіхів учнівства молодшої школи в опануванні основ природничих наук. Докладніше
Останнім часом у соціальних мережах та в різноманітних каналах месенджерів можна побачити новину про бота, який обіцяє «достовірну» інформацію про дату та місце тестування.
Для цього він вимагає зазначити приватну інформацію: прізвище, ім’я, місце проживання та інші персональні дані. Водночас у соцмережах поширюють відео, які нібито підтверджують ефективність такого «сервісу».
Український центр оцінювання якості освіти застерігає учасників національного мультипредметного тесту (НМТ), їхніх батьків і вчителів від взаємодії із шахрайськими ботами, які вводять в оману, нібито надаючи інформацію про дату та місце проведення НМТ. (більше…)
14 квітня Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив звіт за результатами ЗЗМЯПО-2024, присвячений успішності четвертокласників і четвертокласниць із математичної, мовно-літературної і природничої освітніх галузей.
Зауважимо, що в третьому циклі моніторингу вперше оцінювали сформованість читацької та математичної компетентностей у випускників та випускниць початкової школи, які були вже третім випуском Нової української школи, а отже, опановували відповідні галузі за новими підручниками, розробленими згідно з Державним стандартом базової середньої освіти. Розгляньмо, які результати показало учнівство 407 закладів освіти і як ці дані різняться з результатами учасників двох попередніх циклів ЗЗМЯПО (2018 р. і 2021 р.). Докладніше
Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив першу частину звіту про результати третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти 2024 року «Навчання в кризових умовах: читацька, математична та природничо-наукова компетентності випускників початкової школи» (ЗЗМЯПО-2024).
Третій цикл моніторингу є унікальний тим, що вперше було проведено оцінювання природничо-наукової компетентності випускників початкової школи. Завдяки цьому ЗЗМЯПО тепер охоплює три ключові освітні галузі – мовно-літературну (у частині результатів навчання із читання), математичну та природничу.
Пропонована частина звіту містить п’ять розділів.