Щоб забезпечити реалізацію українською молоддю, яка перебуває за кордоном, свого права на вступ до вітчизняних вишів, національний мультипредметний тест (НМТ) у 2025 році буде проведено й поза межами України.
Протягом останніх тижнів Міністерство освіти і науки України, Український центр оцінювання якості освіти та Донецький і Херсонський регіональні центри оцінювання якості освіти провели неймовірну кількість годин за перемовинами, консультаціями й різноманітними погодженнями з міністерствами освіти, представниками неурядових освітніх організацій інших держав, а також із посольствами України в них щодо можливості провести НМТ за кордоном. Хочемо подякувати всім партнерам, які відгукнулися на наш запит про підтримку! (більше…)
Реєстрація для участі в НМТ триватиме протягом 6 березня ー 3 квітня. З-поміж обов’язкових документів, копії яких потрібно завантажити під час реєстрації, є документ, що підтверджує інформацію про освіту.
Для цьогорічних випускників це довідка з місця навчання, у якій має бути зазначено: «він (вона) у 2025 році завершує здобуття повної загальної середньої освіти в (назва закладу освіти)». Довідка, у якій напишуть іншу фразу (наприклад: «він (вона) навчається в (клас) в (назва закладу освіти)») або не зазначать номера й дати її видавання, не буде підтвердженням факту здобуття особою повної загальної середньої освіти у 2025 році і стане підставою для відмови в реєстрації.
Ті вступники, які в поточному році здобудуть повну загальну середню освіту (еквівалентну курсу повної загальної освіти в Україні) у закордонному закладі освіти, мають завантажити копію нотаріально засвідченого перекладу довідки з місця навчання (із закордонного закладу освіти), у якій буде зазначено: «він (вона) завершує здобуття повної загальної середньої освіти у 2025 році в (назва закордонного закладу освіти)».
Цьогоріч розширено перелік документів про освіту для випускників минулих років. Відтак учасники цієї категорії мають завантажити до персонального кабінету один із таких документів: документ про повну загальну середню освіту, документ про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, документ про здобутий освітньо-професійний ступінь фахового молодшого бакалавра, документ про здобутий ступінь вищої освіти, виписка з Реєстру документів про освіту ЄДЕБО, яка підтверджує наявність у ньому одного із зазначених документів про освіту. Потенційні учасники НМТ можуть самостійно завантажити сканкопію / фотокопію одного з документів про освіту, де буде зазначено його назву, серію (за наявності), номер, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) власника, інформацію про здобуття відповідної освіти. Передати копію цифрового документа про освіту можна також за допомогою застосунку Дія.
Вступники, які раніше здобули повну загальну середню освіту в закордонному закладі освіти (еквівалентну курсу повної загальної освіти в Україні), мають завантажити копію відповідного документа. Якщо документ оформлено іноземною мовою, необхідно додати нотаріально засвідчений його переклад.
Із вимогами до завантаження сканкопій / фотокопій документів рекомендуємо ознайомитися за посиланням.
За тиждень особи, які вже мають повну загальну середню освіту або завершать її здобувати у 2025 році, матимуть змогу зареєструватися для участі в національному мультипредметному тесті (НМТ).
Основні засади підготовки та проведення цього тестування, права й обов’язки учасників, вимоги до створення й функціювання тимчасових екзаменаційних центрів, особливості проведення основних і додаткових сесій НМТ, визначення результатів тестування, подання й розгляду апеляційних заяв визначено в Порядку проведення національного мультипредметного тесту. З-поміж іншого, у ньому внормовано особливості створення спеціальних умов для складання іспиту особам з особливими освітніми потребами, зумовленими станом здоров’я, а також подано інформацію щодо умов участі в додаткових сесіях НМТ.
Тож цілком закономірно, що задля своєї поінформованості потенційні учасники НМТ перед початком створення персонального кабінету мають уважно ознайомитися з цим документом, а не тільки засвідчити цей факт позначкою у відповідній комірці.
Більше про особливості реєстрації для участі в НМТ говоритимемо під час прямого етеру нашому YouTube-каналі «НМТ-2025: ви запитуєте — ми відповідаємо» і висвітлюватимемо на офіційних сторінках у соцмережах Українського центру оцінювання якості освіти.
Основні засади процесу реєстрації для участі у вступному випробуванні на бакалаврські програми, зокрема створення персонального кабінету й унесення в ньому даних та інформації, визначено Порядком реєстрації осіб для участі в національному мультипредметному тесті у 2025 році.
З’ясуймо, що потрібно знати, щоб успішно зареєструватися для участі в національному мультипредметному тесті (НМТ). Основний період реєстрації триватиме з 6 березня до 3 квітня 2025 року.
6 березня на сайті Українського центру оцінювання якості освіти стане доступним спеціальний сервіс, за допомогою якого потенційні учасники НМТ матимуть змогу створити персональний кабінет. Це можна зробити автоматично за допомогою застосунку Дія або ж шляхом заповнення форми в реєстраційному сервісі.
Після створення персонального кабінету в ньому потрібно буде виконати такі дії: (більше…)
6 березня розпочнеться реєстрація для участі в національному мультипредметному тесті (НМТ). Результати цього іспиту дадуть змогу потенційним бакалаврам взяти участь у конкурсі для вступу до закладів вищої освіти України.
А от про те, як відбуватиметься реєстрація на участь у вступному випробуванні, яких кроків слід дотримуватися, аби вона була успішною, якими будуть зміст та структура предметних тестів НМТ у 2025 році, на що варто зважати, готуючись до іспиту, коли і звідки учасники / учасниці НМТ дізнаються про місце проходження тестування, говоритимемо 3 березня о 15:00 у прямому етері на нашому YouTube-каналі.
Цей вебінар розпочне низку випусків «НМТ-2025: ви запитуєте — ми відповідаємо» від команди Українського центру оцінювання якості освіти.
До 11:00 3 березня всі охочі можуть поставити запитання за посиланням.